11.17. Megbocsátás és nyitottság. Mellkasnyitó ászanák

Zöld levél | Orienta.hu

A jóga által megtapasztalhatjuk, hogy nem vagyunk azonosak a testünkkel. Hogy ez miért jó?

A jóga ászanákkal tudunk arra hatni, hogy a belső elválasztású mirigyeink milyen és mennyi hormont bocsássanak ki, és így a hormonszintek befolyásolásával a hangulatainkat is befolyásolhatjuk.

A jógával azt tapasztalhatjuk meg, hogy nem az elménk irányít minket, hanem az elmétől független lélek vagy, aki tudja irányítani az elméjét.

A légzőgyakorlatokkal szintén tudjuk befolyásolni az aktuális hangulatainkat. Talán már a jógaórákon kívül is tapasztaltad, hogy ha hosszan elnyújtod a kilégzésedet, az nyugtat. És ha hosszabban kezdesz belélegezni, és rövidebb idő alatt lélegzel ki, az felfrissít, gyorsabban dobog tőle a szíved.

Anahata csakra

Most kedden, a csoportos órán olyan ászanákat fogunk gyakorolni, amelyek után kevésbé érezzük hülyének embertársainkat.
Békésebbek, kiegyensúlyozottabbak és elfogadóbbak lehetünk.

Durvafizikai szinten elsősorban a gerinc háti szakaszának teszünk jót, a lapockazárókat is dolgoztatjuk, ami szép és egészséges testtartást eredményez.
Finomfizikai szinten az anahata csakrára gyúrunk. Azon dolgozunk, hogy igazán be tudjuk fogadni a szeretetet, és mi is jól szeressük a környezetünkben élő embereket.

Gyere zöld színű ruhában! 💚


“A szeretet nem egy érzelem, hanem a valódi létformád.”

(Rumi, perzsa szufi misztikus)